Strona 1 z 1

Gildie

: pt kwie 24, 2015 21:25
autor: sektor666
Czy możliwe jest dołączenie do którejś z gildii niewymienionych podczas tworzenia postaci? Czy ich siedziby to po prostu element dekoracji? (o oprawcach już wiem, że zostali usunięci, ale co z wilkołakami i wampirami?)

Re: Gildie

: pt kwie 24, 2015 21:30
autor: Diabl0
Gildie to nie element dekoracji, tylko miejsce, w którym rozwijasz postać (wydajesz punkty trenowania i ćwiczenia).

Re: Gildie

: pt kwie 24, 2015 22:14
autor: sektor666
Proponuję, żebyś przeczytał ze zrozumieniem mojego posta, zanim na niego odpowiesz.

Re: Gildie

: pt kwie 24, 2015 22:21
autor: johnnyknoxville
Profesję wybiera się na początku gry, i nie można jej zmienić lub dołączyć do kolejnej w trakcie gry. Podejrzewam, że gildie o których piszesz służą właśnie dla dekoracji i "klimatu" (Skulldust nie byłoby tym samym miastem bez gildii wampirów :) ), choć nie wykluczam, że są one związane z jakimś questem...

Re: Gildie

: pt kwie 24, 2015 22:22
autor: Weq
:D
Uprzedzając dyskuję - tak, jeśli nie jesteś członkeim to de facto są to elementy kliatyczno-dekoracyjne. Gildie nie wyborowe... cóż, też :)

Re: Gildie

: pt kwie 24, 2015 22:25
autor: Diabl0
sektor666 pisze:Proponuję, żebyś przeczytał ze zrozumieniem mojego posta, zanim na niego odpowiesz.
Sorki, nie doczytałem dokładnie. :)

Re: Gildie

: pt kwie 24, 2015 22:58
autor: sektor666
A czy jest szansa na dodanie kiedykolwiek tych gildii jako "grywalnych" albo "odblokowywalnych"? :(
Pozakładałem sobie postacie we wszystkich dostępnych i z żalem stwierdzam, że poza podziałem Wojownik/Łotrzyk/Czarodziej klasy nie różnią się od siebie zanadto (w sensie, że nie ma jakiejś kosmicznej gejmplejowej różnicy między Magiem, Elementalistą i Nekromantą - a fajnie byłoby zobaczyć np. gildię wampirów, w której hp i mana zamieniane są na coś w stylu puli krwi, pełniącej jednocześnie funkcję many i zdrowia, a ponadto nie regenerującej się samoczynnie, tylko poprzez wypijanie krwi z NPCów itd itp).

Re: Gildie

: sob kwie 25, 2015 0:47
autor: johnnyknoxville
Różnice pomiędzy profesjami uwydatniają się na wyższych poziomach, kiedy to bohater nabywa nowe, unikalne umiejętności, które zależą właśnie od profesji. Niektóre z umiejętności są takie same dla różnych profesji, lub mają zbliżone działanie, a niektóre są specyficzne wyłącznie dla członków konkretnej gildii.
Jeśli chodzi o pomysły na nowe klasy postaci, to może Weq podchwyci temat i kiedyś będziemy mogli się wcielić w wampiry i wilkołaki :)