Dodam, że gram jako Krasnolud (Skrytobójca), więc jestem w Hexenlore jako domyślne miasto (jest to ważne do niektórych błędów).
1. Rozbieżność w opisie NPC:
a) Jubiler Hexenlore
https://i.imgur.com/hBYXKpn.png
b) Zielarz Hexenlore
https://i.imgur.com/UqRKy6k.png
2. Mag Lotchar znajdujący się w Hexenlore i zapytany jak zarobić więcej pieniędzy, opowiada nagle o Mantarze, a nie o zarobkach w Hexenlore.
Przez to wychodzi na to, że w mieście krasnoludów nie ma miejsca na zarobek i trzeba uciekać

https://i.imgur.com/1n62SsJ.png
3. Chodnik (Hexenlore zachodni kraniec obok królu) kieruje na wschód i zachód, ale opis mówi północ i południe, by zaraz się poprawić 2 lokacje dalej(tj. 3 lokacje chodnika mówią źle -> rozwidlenie -> chodnik z dobrym opisem):
https://i.imgur.com/Pdcv3C1.png
4. (Nie wiem, czy zamierzone) Grota (Hexenlore zachodni kraniec przy króla), w której można iść na północ, ale już nie wrócić na południe (nie blokuje gracza)(można sobie wyobrazić, że zeskakuje z półki skalnej, dlatego nie można wrócić):
https://i.imgur.com/Ij0UoTB.png
5. Złe namiary:
a) ukierunkowanie Piekarza, przez Maga Lothara(Pewnie opisuje miasto Mantar, a nie Hexenlore, jak ma to miejsce w 2.):
https://i.imgur.com/L8HKXi9.png
b) Wiadomość od Lothara przy zdobyciu 5 lvl, który mówi o karczmie, której nie ma w Hexenlore. (siedzi w "Pianka na Brodzie")
https://i.imgur.com/GirEAso.png
6. Powtórzenie(kapłan w Świątyni Hexenlore):
https://i.imgur.com/AIwQYs1.png
7. Błędy w logice opisu:
Krata (Hexenlore, zachód, keja, kanały po wejściu na północ) "zagradza" mi wejście, z którego przyszedłem. Mimo to mogę poruszać się spokojnie na west i south.
https://i.imgur.com/OP0LJDi.png