Mag Lothar utknal przy arenie
Moderatorzy: beluosus, dEmoraliZator
Mag Lothar utknal przy arenie
Mag utknal w kuzni i nie wiedzialam co z nim zrobic. Teraz kiedy mam 5 poziom i udalo mi sie go z tamtad wyciagnac zaprowadzil mnie na arene i kazal sie rozejrzec. I nie chce sie ruszyc z przed areny... Co robic?
Re: Mag Lothar utknal przy arenie
trzeba pochodzić po arenie a przede wszystkim podejść do kukły znajdującej się mniej więcej na południowo zachodnim rogu areny - i zgodnie z samouczkiem zawalczyć z nią - jeśli mnie pamięć nie myli.
Re: Mag Lothar utknal przy arenie
rozejrzyj się(wpisz "rozejrzyj"), pójdź do kukły (południowy zachód (s s s s w))
a następni napisz:
kontra kukła (coś tam się wyświetli)
zabij kukła (przy używaniu umiejętności zależy kim grasz,( nie wiem czy np woj ma umki na razie grałem tylko magiem) skrót do umiejętności powinien się wyświetlić( jakiś klawisz), albo się nie wyświetli nie wiem jak to jest w innych profesjach) czary np rzuca się w czasie walki (dosłownie) nie klikasz żadnego enter ,czaruj mroźny dotyk, tylko podczas nachrzaniania się z kukłą klikasz lub przytrzymujesz odpowiedni klawisz
następnie pójdź do lothara(kukła respi się prawie co chwilę)
a następni napisz:
kontra kukła (coś tam się wyświetli)
zabij kukła (przy używaniu umiejętności zależy kim grasz,( nie wiem czy np woj ma umki na razie grałem tylko magiem) skrót do umiejętności powinien się wyświetlić( jakiś klawisz), albo się nie wyświetli nie wiem jak to jest w innych profesjach) czary np rzuca się w czasie walki (dosłownie) nie klikasz żadnego enter ,czaruj mroźny dotyk, tylko podczas nachrzaniania się z kukłą klikasz lub przytrzymujesz odpowiedni klawisz
następnie pójdź do lothara(kukła respi się prawie co chwilę)
Re: Mag Lothar utknal przy arenie
Lothar na początku prowadzi samouczek, który jest prosty jak barszcz. Wystarczy czytać to co jest napisane. Podążamy za Lotharem do kuźni, gdzie trzeba wpisać:
umi
lista
kup sztylet *
ekwipunek
dobadz sztylet *
uzbrojenie
Następnie idziemy na arenę gdzie mamy zmierzyć się z kukła. Po skierowaniu się jedno pole na południe piszemy:
rozejrzyj, kierujemy się na południe do końca areny, jeszcze raz możemy użyć opcji rozejrzyj się, widzimy kukłę na zachodzie i idziemy do niej, następnie:
kontra kukła
zabij kukła
po zabiciu kukły mamy wpisać:
dane
Dostajemy info, że Lothar na nas czeka, idziemy do wyjścia a tam Naganiacz mówi, że mag sobie poszedł.. Kierujemy się pod Biuro tajemnic, n,n,n,n,n,n,w,w,w,w,w,w.
Lothar prosi o wejście do banku gdzie piszemy:
sp tabliczka i wychodzimy do Lothara, tej teraz zaprowadzi nas do naszej gildii w zależności gdzie ona jest i poprosi o potrenowanie naszych umiejętności cw <nazwa umiejętności> a później o podniesienie jednej z naszych głównych statystyk: tr kondycja tak dla przykładu. po powrocie do Maga dostajemy 3 niebieskie miksturki, które w razie potrzeby i użycia przenoszą nas pod Świątynie, tym samym można uznać za zakończenie pierwszej części samouczka, która uczy nas podstaw walki i podróżowania. Lothar ucieka do karczmy Pod Klonem gdzie możemy się udać i wziąc misję na dostarczenie 3 listów. To można uznać za drugą część samouczka, która uczy nas poruszania się po mieście i nauki samego miasta, gdzie co się znajduje.
* nazwa broni zależna od klasy postaci
umi
lista
kup sztylet *
ekwipunek
dobadz sztylet *
uzbrojenie
Następnie idziemy na arenę gdzie mamy zmierzyć się z kukła. Po skierowaniu się jedno pole na południe piszemy:
rozejrzyj, kierujemy się na południe do końca areny, jeszcze raz możemy użyć opcji rozejrzyj się, widzimy kukłę na zachodzie i idziemy do niej, następnie:
kontra kukła
zabij kukła
po zabiciu kukły mamy wpisać:
dane
Dostajemy info, że Lothar na nas czeka, idziemy do wyjścia a tam Naganiacz mówi, że mag sobie poszedł.. Kierujemy się pod Biuro tajemnic, n,n,n,n,n,n,w,w,w,w,w,w.
Lothar prosi o wejście do banku gdzie piszemy:
sp tabliczka i wychodzimy do Lothara, tej teraz zaprowadzi nas do naszej gildii w zależności gdzie ona jest i poprosi o potrenowanie naszych umiejętności cw <nazwa umiejętności> a później o podniesienie jednej z naszych głównych statystyk: tr kondycja tak dla przykładu. po powrocie do Maga dostajemy 3 niebieskie miksturki, które w razie potrzeby i użycia przenoszą nas pod Świątynie, tym samym można uznać za zakończenie pierwszej części samouczka, która uczy nas podstaw walki i podróżowania. Lothar ucieka do karczmy Pod Klonem gdzie możemy się udać i wziąc misję na dostarczenie 3 listów. To można uznać za drugą część samouczka, która uczy nas poruszania się po mieście i nauki samego miasta, gdzie co się znajduje.
* nazwa broni zależna od klasy postaci