Interakcja

Taktyka gry, sztuczki i tricki ułatwiające przeżycie (ale nie cheaty :) )

Moderatorzy: beluosus, dEmoraliZator

Belthorn
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 26, 2017 18:49

Interakcja

Post autor: Belthorn » ndz lut 26, 2017 21:24

Witam, jestem nowy w świecie otchłani i mam jedno małe pytanko. Mianowicie, czy kiedy wchodzę do jakiegoś pomieszczenia i wyskakuje komunikat o obecności np. skrzynek, mogę coś z tym zrobić? Chodzi mi głównie o komendę przeszukiwania. Poprzedzając pytania czy czytałem wszystkie komendy... tak czytałem, ale jestem strasznie przewrażliwiony na punkcie przeszukiwania wszystkiego i chociaż widzę, że nie działa to i tak kiedy idę dalej mam wyrzuty sumienia, że może mogłem ją otworzyć. Proszę o odpowiedź, jestem już zmęczony wpisywaniem każdej dostępnej komendy z pomocy (z poza niej też mi się zdarza wpisywać. Zawsze może się zdarzyć tajna komenda haha) przy zobaczeniu napisu skrzynia :mrgreen:.

Byłbym niezmiernie wdzięczny jeśli byście napisali również jakieś porady co do przeszukiwania pomieszczeń. Np czy macie jakiś zestaw komend który wklepujecie zawsze przy ciekawszych pomieszczeniach?

einstein13
Posty: 119
Rejestracja: czw cze 09, 2016 22:12

Re: Interakcja

Post autor: einstein13 » czw mar 02, 2017 21:11

Ja osobiście nie mam takiego zestawu. Podobno jest wiele ukrytych przedmiotów, ale tylko niewiele skrzyń zawiera cokolwiek.

Część ciekawych miejsc jest po prostu opisana tak, że aż narzuca się, że możesz coś zrobić (wyważ, wciśnij, przekręć, ...), ale część to po prostu "bajka", że da się odgadnąć ;)

ungin
Posty: 1
Rejestracja: czw kwie 06, 2017 12:43

Re: Interakcja

Post autor: ungin » czw kwie 06, 2017 12:47

Hehe też zaczynając grę, klepałem wszystkie możliwe dostępne komendy przy skrzyniach :D Zresztą mam tak z każda grą :P


____________________
http://praca-księgowa.pl - Praca biuro rachunkowe

admate
Posty: 194
Rejestracja: ndz kwie 26, 2015 19:38

Re: Interakcja

Post autor: admate » ndz kwie 08, 2018 17:47