Strona 1 z 1

Psucie się broni

: pn mar 19, 2018 21:39
autor: einstein13
Nie wiem, czy był taki wątek w przeszłości.
Ostatnio oglądałem kanał na YouTube grytv. Dużo mówią o grach RPG, strzelankach i ogólnie grach akcji. Niedawno poruszyli temat psucia się broni w grach. Czy był taki projekt w Otchłani, żeby bronie się z czasem psuły? Spodziewam się, że jest to dość trudny temat do zaimplementowania przy aktualnej postaci gry, i chyba nie jest najważniejszy w samej grze. Ale czy był on rozpatrzony w przeszłości?

Re: Psucie się broni

: wt mar 20, 2018 18:17
autor: Weq
Był rozpatrzony. Dokładnie tak jak piszesz, w obecnym silniku trudne do zrobienia. W nowym - prostsze, ale z kolei wymagałoby przemodelowania i zrebalansowania tego elementu mechaniki... czyli robota ;)

Re: Psucie się broni

: wt mar 20, 2018 22:23
autor: Jakop
Meh, o ile w "normalnym RPG" jest to całkiem sensowne, żeby nie było za łatwo, to w Otchłani i tak już musisz mierzyć się z większą ilością utrudnień, jak chociażby mv i mus odżywiania się :P
PS a cóż to za nowy silnik stworzyłeś, Weq? :)
Dawno nie było aktualizacji więc teraz coś POTĘŻNEGO wleci? ;)

Re: Psucie się broni

: pt mar 23, 2018 16:58
autor: Brutha
Pewnie jakaś Otchłań 2 :wink: ...

...może mu się chce...?

Re: Psucie się broni

: sob mar 24, 2018 21:12
autor: beluosus
Pewnie poprawiona obsługa kart z chipsetem Voodoo oraz Riva TNT. ;)